Olin 28.5 katsomassa Varkauden Maxim elokuva teatteriin kattomaan Exän jäljillä leffan (pääsin kattomaan leffan vasta nytte elokuviin kun se ei tullut aikasemmin... no parempi myöhään kuin ei milloinkaan) no se oli tietysti K-13 (olen 11) joten otin äidin kaverin mukaan. Maximissa olin aivan täpinöissäni ostin liput ja vielä ISON Exän jäljillä leffa julisteen (nyt juliste on mun huoneen seinällä TV:n takana. Pääsin odottamaan elokuvan alkua paikkani oli kuudes rivi paikka kuusi. Minun ja äidin kaverin lisäksi elokuvaa oli katsomassa mies ja nainen jotka istuivat takanamme. Olin aivan täpinöissäni (JENNIFER ANISTON PAITA PÄÄLLÄ! (jonka olin tehnyt itse), kun mainokset alkoivat (olin aivan järkyttynyt Salt elokuvan mainoksesta, koska inhoan Angelina Jolieta!). Kun elokuva alkoi en meinannut kestää penkissäni. Elokuva oli todella hauska ja siinä oli paljon toiminta. Siitä tuli lemppa leffani!

Arvostelut:

Tähdet:*****

Elokuva oli hauska ja siinä oli sopivasti toimintaa. Hahmotolivat hauskojat ja näyttelijät sopivat rooleihinsa täydellisesti. Juoni ei ollut ennalta arvattava se oli myös yllätyksellinen.

<3:lla RachelGreen