Hellooooooo!
Okkei alotetaan!
Huhupuhetta: Hauska leffa ja muutenkin viihdyttävä kokonaisuus + todella hyvä näyttelijä kaarti. Tähdet:*****
Tango kolmelle: Hauska + Maatthew Perry ja Neve Campbell näyttelivät hyvin. Joissain kohdissa pitkästytti. Tähdet.****½
Miss Kovis: Ihan BEST Sandra Bullock leffa ja muutenkin SAI-RAAN hyvä leffa! Muutkin näyttelijät olivat hyviä. Tähdet:*****
Miss FBI: Aseistettu ja ihana: Hauska ja hyvät näyttelijät, ei kuitenkaan niin hyvä kuin eka osa. Tähdet:****½
Poliisiopisto 1-6: Kaikki Poliisiopistot ovat TODELLA hauskoja, mutta seiska ei ole kuitenkaan niin hyvä, itselläni sitä ei kuitenkaan ole, joten hankin sen jossain vaiheessa! Tähdet:*****
Scream 1,2: Screamit ovat mun lemppari kauhuja, pidän myöskin näyttelijöistä. Silti eka osa on paras. Tähdet:*****
Charlien enkeilit: Ihan paras toiminta, hyvät näyttelijät ja hauskoja kohtia esim. Muffinssi kohtaus. Tähdet.*****
Charlien enkelit: Kurvit suoriksi: Ei niin hyvä kuin ensimmäinen osa, mutta silti todella hyvä, plussaa Demi Mooren suorituksesta Madison Leen roolissa. Tähdet:****½
Management: Huonoinpia Jennifer Anistonin leffoja, tää on toisiks huonoin, vaikka kyllähän siinä niitä hauskoja kohtiakin on. Tähdet: ***
Rakkaat Rikkaat Ystävät: Hyvä draama komedia ja Jennife Aniston näytteli LOISTAVASTI! Tähdet:****
Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin: Hauska omanttinen komedia ja mahtava tähti kaarti! Tähdet:*****
Bruce Taivaanlahja: Todella hauska ja Jennifer Aniston näyttelee hyvin! Tähdet: *****
Sinä, minä ja Dupree: Ihan jees leffa. Tähdet:***
Polly tuli kuvioihin: Ihan SAIRAAN hyvä ja hauska leffa. Ja SIKA hyvät näyttelijät. Tähdet:*****
Eräänä kauniina päivänä: Aikasta tylsä. Tähdet:**½
Kun Harry tapasi Sallyn: Sama kun edellises. Tähdet:**
Se Ainoa Oikea: Huonoin Jennifer Anistonin ja Cameron Diazin. Elokuva oli ihansonta, mut J.A. ja C.D. oli sika hyvii plussaa siitä). Tähdet:**
Borat: Kova LEFFA! Tähdet:****
Konttorirotat: Sika hauska ja hyvä leffa! Jennifer Aniston oli ihana<3! Tähdet: *****
Boltsit pelissä: Hauska Tähdet:****
Sekopäät: Surkea huonoin Adam Sandlerin leffa. Tähdet:*½
Speed-Kuoleman kyydissä: Paljon toimintaa ja hyvät näyttelijät. Tähdet:*****
Speed 2-Vaara iskee vesillä: Ei niin hyvä kun ykkönen. Keanu Reeves oli parempi kun Jason Patrick. Tähdet: ****
Perhe on painajainen: Hauska, mut kakkonen on parempi. Tähdet:***½
Painajainen perheessä: Sika ika hauska! Tähdet:****½
Asuntoloukku: Sika hauska ja hyvät näyttelijät! Tähdet:*****
The In-Laws: Ihna typerä! Tähdet:*½
Sekaisin Marista: Hauska ja hyvät näyttelijät! Tähdet:*****
Marci X: Tosi tosi hyvä! Tähdet:****
Tomb Raider: Huono, mut hyvä musiikki. Tähdet:*
Tomb Raider: Elämän lähde: Parempi kuin ykkönen. Tähdet:*½
Pieni Suklaapuoti: En voi muuta sanoo kun I-H-A-N-A! Tähdet:*****
Kuka sanoo tahdon: Hauskaa ja hyvät näyttelijät!. Tähdet:*****
Mona Lisa Smile: Sika hyvä ja hyvät näyttelijät. Tähdet.*****
Sacry movie 1-3: Hauskjoja parhaimmat parodiaelokuvat! Tähdet:*****
Frendit 1-10 tuotantokaudet XD: IHAN BEST! Tähdet:********************************************!
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.